Levering
Ordren leveres til Brugerens adresse i Danmark, bortset fra Grønland og Færøerne.
Hvis Varerne skal leveres til en anden adresse, skal leveringsadressefeltet udfyldes.
Levering sker med GLS :
- Inden for 7 dage fra ordreafgivelsen
*gennemsnitlig leveringstid
- I tilfælde af, at modtageren ikke er hjemme, vil fragtfirmaet efterlade en seddel indeholdende information om, hvor og hvornår pakken kan hentes. Pakker under 20 kg. vil blive leveret til modtagerens nærmeste pakkeshop. Pakker over 20 kg returneres til fragtfirmaets depot.
- Det er vigtigt, at du altid undersøger pakken og dens indhold ved modtagelsen. I tilfælde af problemer, skal du nægte modtagelsen og skrive "modtagelse nægtet pga. pakkens tilstand" på kvitteringen sammen med dato og underskrift. Du skal ligeledes kontakte Kundeservice på telefonnummer 43 350 350 (mandag til torsdag fra kl. 8:00 til 16:00 samt fredag fra kl. 8.00 til 15.30). Hvis du først opdager en mangel, efter at Varerne er leveret (højst 3 dage fra leveringsdatoen), kan du også kontakte Kundeservice, som vil vejlede dig om, hvad du skal gøre.
Leveringsomkostninger:
Leveringomkostningerne i Danmark : 71 DKK.
Ydelser:
SIS tilbyder dets Brugere følgende yderligere gratis ydelser:
- Hjemmelevering foretages uanset beliggenhed og etage, forudsat at der er plads nok til, at fragtmanden kan levere de bestilte varer.
- Brugeren kan stille spørgsmål og henvendelser for at løse eventuelle problemer vedrørende sin bestilling ved at kontakte Kundeservice på følgende telefonnummer 43 350 350 (mandag til torsdag fra kl. 8:00 til 16:00 samt fredag fra kl. 8.00 til 15.30).